ديجي درب
فروشگاه درب

درب ملامينه يا HPL در دسته درب روكش‌دار قرار مي‌گيرد. در واقع در ساخت اين نوع درب ورق نازكي از كاغذ كرافت پرس مي‌شود. HPL يك نوع روكش از لايه هاي سلولزي و رزين هاي فنوليك است كه در طرح هاي مختلف مثل طرح چوب موجود مي باشد. اين ورقه ها در دما و فشار زياد به يكديگر چسبيده مي‌شوند كه در نتيجه در برابر ضربه مقاومت درب افزايش مي‌يابد. در درب ملامينه معمولا كل ساختار درب از HPL نمي‌باشد و تنها روكش و سطح روي آن از  ملامينه ساخته مي‌شود.

درب ملامينه از محبوبيت خاصي در بين مصرف كنندگان برخوردار است كه به راحتي با دكوراسيون محيط خانه هماهنگ مي‌شود. علاوه بر اين درب hpl از ويژگي هاي خاص ديگري نيز برخوردار است كه در ادامه مطلب به آنها مي‌پردازيم. براي آكاهي از كاربرد درب ملامينه ، ويژگي درب HPL و قيمت درب ملامينه با ادامه مطلب همراه ما باشيد.

كاربرد درب ملامينه

امروزه استفاده از درب ملامينه به سمت درب هاي سرويس بهداشتي، حمام و درب هاي اتاقي رفته است. دليل اين امر مقاومت بالاي درب hpl در برابر رطوبت و ضربه است. به دليل همين مقاومت درب از عوامل آسيب رسان مختلف دور خواهد بود و تا مدت ها مي‌توان از درب ملامينه استفاده نمود. اگر درب ملامينه را رنگ كنيد مقاومت آن بيشتر نيز خواهد شد.

البته بايد به اين نكته نيز توجه نمود كه بايد دور تا دور درب hpl به خوبي توسط رنگ پوشانده شود چرا كه كلاف اين نوع درب از چوب است و بر روي آن روكشي قرار ندارد در صورت نفوذ آب به چوب درب به مرور زمان دچار پوسيدگي مي‌شود.

مزاياي درب HPL

به دليل وجود روكش ملامينه نيازي به رنگ شدن ندارد و هزينه ها را كاهش مي‌دهد. براي افزايش مقاومت درب در برابر رطوبت مي‌توان درب را رنگ نمود.

مقاومت بالا در برابر ضربه و رطوبت كه باعث مقاومت و ماندگاري بيشتر درب مي‌شود.

درب ملامينه نسبت درب هاي با روكش HPL و درب هاي با روكش MDF كم هزينه‌تر مي‌باشد.

درب HPL در رنگ ها و طرح هاي مختلف توليد و عرضه مي‌شود.

ساختار ويژه درب باعث مي‌شود تا در برابر ورقه ورقه شدن مقاوم باشد.

جنس رويه‌ي براقي دارند و ضد لك هستند.

قيمت درب ملامينه

قيمت درب ملامينه با توجه به عوامل مختلف تعيين و محاسبه مي‌شود. نبود هر يك از اين فاكتورها در قيمت درب تاثيرگذار هستند و قيمت انواع درب HPL مي‌تواند با يكديگر متفاوت باشند. درب ملامينه به عنوان درب سرويس بهداشتي و يا درب اتاقي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و بسته به نوع استفاده قيمت درب نيز متفاوت خواهد بود. ارزان بودن درب نشان از باكيفيت بودن آن نيست و ممكن است از مواد بي‌كيفيت در ساخت درب استفاده شود. در هنگام خريد حتما به وزن و كيفيت درب توجه نماييد.

جمع بندي

درب ملامينه از سري درب هاي روكش دار در بازار است كه به عنوان درب HPL نيز شناخته مي‌شود. درب ملامينه به عنوان درب سرويس بهداشتي، درب حمام و درب اتاقي استفاده مي‌شود كه از مقاومت خوبي نيز برخوردار است. انواع درب HPL با قيمت و كيفيت مختلف در بازار موجود هستند كه بسته به سليقه خود مي‌توانيد انتخاب و خريد نماييد. براي مشاهده قيمت و خريد درب ملامينه به فروشگاه ديجي درب مراجعه نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۶:۵۸ ] [ dgseo ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی