ديجي درب
فروشگاه درب

درب pvc در دسته درب هاي داخلي قرار مي‌گيرد كه دربي با ويژگي ها و كاربردهاي فراوان است. درب پي وي سي يكي از پركاربرترين درب داخلي منزل است كه افراد معمولا براي استفاده در سرويس بهداشتي و اتاق خواب اين درب را خريداري مي‌نمايند. ويژگي هاي فراوان درب pvc دليل بر محبوبيت آن در بين ساير درب ها مي‌باشد. اين درب به دليل مقاومت بالا در برابر رطوبت گزينه ايده‌آلي براي استفاده در سرويس هاي بهداشتي و حمام است كه خيال شما را از دوام و ماندگاري درب راحت مي‌سازد. گرچه در بعضي موارد نيز از مدل هاي خاص درب پي وي سي به عنوان درب ورودي ساختمان نيز استفاده مي‌شود. متريال هاي استفاده شده در ساخت اين درب موجب شده است تا عمر مفيد درب بالاتر برود. اگر شما هم قصد خريد درب پي وي سي داريد حتما اين مطلب را تا انتها دنبال نماييد.

روكش درب پي وي سي

PVC يا پلي وينيل كلرايد متريالي است كه در ساخت درب پي وي سي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين ماده كه يك نوع پلاستيك با چگالي بالا است در برابر آب و رطوبت مقاومت بسيار خوبي دارد و انعطاف پذيري آن نيز مورد تاييد است. به همين دليل اين ماده در ساخت و توليد درب pvc و درب هاي سرويس بهداشتي و حمام به كار برده مي‌شود. درب pvc كه با استفاده از اين ماده توليد مي‎شود داراي كمترين ميزان آسيب ديدگي و طول عمر طولاني‌تر است. روكش درب پي وي سي پس از اين كه درب بر روي دستگاه قرار مي‌گيرد، بر روي آن وكيوم مي‌شود.

درب pvc سرويس

يكي از محيط هايي كه به طور كل از درب pvc استفاده مي‌شود، سرويس بهداشتي و حمام است. اين محيط ها به دليل آنكه در معرض رطوبت و آب فراوان هستند لازم است كه درب مناسب خريداري شود. درب pvc سرويس از درب هاي مناسب براي استفاده براي اين محيط است. استفاده از درب پي وي سي با روكش مناسب طول عمر درب را افزايش مي‌دهد.

مزاياي درب pvc

روكش پي وي سي كه بر روي اين درب قرار مي‌گيرد، آن را در برابر رطوبت مقاوم مي‌سازد و در نتيجه طول عمر محصول را بالاتر مي‌برد.

درب PVC عايق انرژي نيز مي‌باشد و از اتلاف آن جلوگيري مي‌تنايد.

ساختار مقاوم و اصولي كه دوام و ماندگاري درب را افزايش مي‌دهد.

 قيمت بسيار مناسب و اقتصادي نسبت به ساير درب ها.

اين درب از وزن مناسبي برخوردار است و در هنگام نصب و استفاده مشكلي به وجود نمي‌آيد.

شستشوي درب پي وي سي به علت سطح صافي كه دارد راحت بوده و نياز به مراقبت خاصي ندارد.

رنگ ها و طرح هاي زياد و زيبايي از اين درب وجود دارد كه مي‌توانيد به راحتي درب مورد نظر خود را تهيه نماييد.

انواع درب پي وي سي

همانطور كه گفتيم درب pvc گزينه بسيار مناسب براي درب سرويس بهداشتي و حمام است. اين درب در طرح ها و مدل هاي مختلف در بازار موجود هستند كه بسته به سلايق و ابعاد مورد نظر مي‌توانيد درب متناسب را خريداري نماييد. امروزه شاهد پيشرفت بسياري در صنايع درب بوده‌ايم و درب پي وي سي با استفاده از بهترين مواد و دستگاه توليد و عرضه مي‌شوند. اگر مي‌خواهيد بهترين گزينه را خريداري نماييد حتما درب پي وي سي كه مورد نياز است را انتخاب نماييد.

قيمت درب pvc

با توجه به مطالبي كه در بالا گفته شد در خريد درب پي وي سي بايد به نكات مهمي توجه نمود تا بهترين گزينه را بتوان پيدا كرد. در هنگام خريد حتما به روكش درب توجه نماييد چرا كه مهمترين شاخصه در انتخاب درب است. بسته به سليقه خود مي‌توانيد درب پي وي سي در طرح و رنگ مناسب را خريداري نماييد. براي مشاهده و خريد درب pvc در طرح هاي مختلف به فروشگاه ديجي درب مراجعه نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۲۰:۳۳ ] [ dgseo ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی